Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагери на задните колела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагери на задните колела

    при покупката на алфата вс беше екстра, но дойде зимата,отзад на лагерите се слага една протекторна капачка(отпред са капсуловани и е ок) на цена от 7 лева едната(та на мен ми липсваха,но кой да огледа там), та сменям си джантите с зимни и зимни гуми,карам си аз така в киша и дъждове 2 месеца и една прекрасна вечер лагерите отзад откачиха, веднага проверка и виждам че двата лагера са се напалнили с вода и мизерии и за се скапали!
    от магазина ми искаха 240 кинта за единия(лагер с абс)!и то тънката лайсна е това от доверен магазин с маркови части!
    щях да препадна

    РЕШЕНИЕ: купувате си два такива сащите са размерите и разстоянията, но без абс,избивате от старите на преса абс гривните,отивате на стругар и му показвате старите и новите и той дори ще ви ги набие!
    вече 2 месеца откакто са сменени и си е ок
    цена на един лагер 75 лева маркова част,труд 5 лева на стругаря(познат ми е),спестявате над 300 кинта

    съвет: купете си капачката за лагера,тя не върви с комплекта!
    дано помогна на някой за напред
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 19:43.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Благодаря колега много е ценно това което сте споделили!
    Не знаех, че може да се избие магнитната гривна на ABS... може ли да споделите как точно става, на преса ли или използвахте някакъв друг метод, примерно престъргване на гривната около нея? Гривната не е ли много крехка? Също ако може да споделите и марката и номера на лагера който сте използвали за замяна.
    Предварително благодаря!
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #3
      Мда, интересна тема.....как учи неволята ей.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        като смъкнеш главината, отдолната страна има нещо като черупка, нагряваш я с ъглошлайф по краищата тази черупка, така се нагрява и тя ще се отвори, а самата гривна се смъква с отверка внимателно, не е трудно, с пресата има др начин за отваряне на черупката, но това е по безопасния вариант с загряване, след това отиваш с стария и новия лагер на стругар и тои ще свърши останалото, ако имаш нужда от още инфо за марката на частите и така, мога да потърся кутиите каде са!
        фитата на двата лагера са еднакви напално, стругаря ще ти направи гнездо за абс гривната, дано съм ти помогнал!
        частите бяха маркови помня, някакви италиански бяха!
        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 14:28.
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          като смъкнеш главината, отдолната страна има нещо като черупка, нагряваш я с ъглошлайф по краищата тази черупка, така се нагрява и тя ще се отвори, а самата гривна се смъква с отверка внимателно, не е трудно, с пресата има др начин за отваряне на черупката, но това е по безопасния вариант с загряване,
          Извинете колега не разбрах как нагрявам с ъглошлайф?
          Да не би да зачиствате с ъглошлайф ръбчето на лагера за да свалите магнитната гривна на ABS-a. Защото наистина лагера е в черупка но тя може да се загрее и с обикновена газова горелка, с ъглошлайф би се повредила според мен и не би могла да се използва отново.
          Аз сменях лагер на предно колело миналата зима, но от сервиза (между друтото в Русе) ми върнаха само черупките без гривната на ABS-a, въпреки, че специално попитах за нея ми казаха, че се e счупила при избиването... вече се сещам какво е станало. Както и да е ... човек се учи докато е жив.
          Ако не ви представлява някакво особено затруднение бихте ли ни казали номера на лагера и фирмата производител. Питам за фирмата производител за да потърся и аналози на други фирми, защото имам познат доставчик на лагери на много реномирани фирми и бих могъл да ги взема на доставни цени.
          И другото което ме интересува:
          Според мен гривната на ABS-a е със стегната сглобка само към едната гривна на лагера в другата би трябвало да е свободна. В коя гривна на лагера е стегнатата сглобка, вътрешна или външна?
          То това би могло да се разбере и от конструкцията на възела, като се види коя гривна се върти но ... мога да погледна чак довечера в eLearn
          Last edited by fade; d.m.y г., 15:15.
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #6
            използвахме ъглошлайф, нямаше повреди но може и горелка ако искаш, ти избираш начина, резултата е един, за каталожен номер до магазина треа да ходя, някой път като имам път натам, купих лагерите от Атанасов ауто, доставиха ми ги от софия на сутринта, телефон 0888537063, там се ползвам с отстъпка, марката точно като видя кутиите по късно,но са италиански.
            и новият лагер си има черупка, на мен ми беше непотребна тази, но иначе не се счупи,запази се,като се нагрее се разшерява, по ръба само,нямаше повреди
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              За да няма разминаване в терминологията и да говорим за различни неща искам да уточня на кое аз казвам черупка и на кое лагер:

              Аз лично мисля, че ако слагате нов лагер в черупката не би трябвало да я повреждате с ъглошлайфа
              А новият ви лагер с такава черупка ли дойде?
              Защото аз си помислих че сте избили лагера от черупката и сте набили нов на негово място.
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #8
                колега сменях лагерите отзад, като разбира се го извадихме главината,черупката не сме я разбивали,мезнам кое наричаш черупка но на мен на такова ми прилича, иначе казано, пазиш вс, и така.

                п.с. всеки на който му предстой смяна на лагери да се замисли дали да даде сумата и пари, има и др вариант просто.
                поздрави
                така я загряхме, но няма и следа от интервенция,и е ок все пак я карам селд това.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  при покупката на алфата вс беше екстра, но дойде зимата,отзад на лагерите се слага една протекторна капачка(отпред са капсуловани и е ок) на цена от 7 лева едната(та на мен ми липсваха,но кой да огледа там), та сменям си джантите с зимни и зимни гуми,карам си аз така в киша и дъждове 2 месеца и една прекрасна вечер лагерите отзад откачиха, веднага проверка и виждам че двата лагера са се напалнили с вода и мизерии и за се скапали!
                  от магазина ми искаха 240 кинта за единия(лагер с абс)!и то тънката лайсна е това от доверен магазин с маркови части!
                  щях да препадна

                  РЕШЕНИЕ: купувате си два такива сащите са размерите и разстоянията, но без абс,избивате от старите на преса абс гривните,отивате на стругар и му показвате старите и новите и той дори ще ви ги набие!
                  вече 2 месеца откакто са сменени и си е ок
                  цена на един лагер 75 лева маркова част,труд 5 лева на стругаря(познат ми е),спестявате над 300 кинта

                  савет: купете си капачката за лагера,тя не върви с комплекта!
                  дано помогна на някой за напред
                  Приятел що не го писа това преди 6 месеца
                  ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                  Comment


                  • #10
                    случи ми се преди 2 месеца затова
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      Здравейте! Съживявам малко темата, че имах същия проблем, а бях попаднал на темата, но реших да взема една главина втора ръка (финансова криза!) . Та питането ми е , като разглобих главината, моята е нараненапо главината (външната черупка на лагера), да я престържа и да набия нови лагери ли?
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                      Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                      Comment


                      • #12
                        Да навари я,престържи и не се плаши от Фаде!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Да навари я,престържи и не се плаши от Фаде!
                          Как да я наварявам, няма ли някаква цементация по главината( външната гривна) ?
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                          Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте, гледам темата е за алфа 156, ама като гледам по сайтовете каталожните номера на въпрсните главини/лагери са еднакви.

                            Ситуацията е следната. Преди година и ... половина някъде, смених задна лагер-главината на едното колело, като марка май SNR беше и към 220лв дадох по спомен.
                            Но от едно известно време като карам примерно над 40-тина километра и започва да се чува от време на време едно скрибуцане, от начало не можех да го хвана от къде е, е миналато лято сменях всички накладки и някой/и ме убеждаваха, че може още да не са "легнали" добре.
                            Аз допуснах като начало това, че като натисна леко спирачката и спира да скрибуца. Да ама вчера на прибиране от Враца взе да си скибуца доста по силно и не на моменти както преди. Спирах зяпам, пуля се и така няколко пъти, докато не реших да сваля предното колело и имах малко водна шкурка 2000, та си играх да позачистя. Да ама ефект йок . Пак спирах и опипах всички колела да видя как са като топлина, та задното си беше доста по горещо, те другите бяха почти студени.

                            Та възможно ли е при смяната на главината да е нещо пренатегната , че няма и 20к км да съм минал с нея, и да вземе да скрибуца . ?!? Много куца работа.
                            А толко псувах и за накладките, викам *бахти уж феродо като по-добри, викам опекоха ли се, к'о стана...
                            Тая процедура описана горе в темата важи ли за 147цата, предполагам, че ДА, ама за всеки слуай да питам, а пък и темата е стара, та ще се радвам да чуя менение държът ли се добре лагерите с тази процедура. Не за друго, ама пак да дам 200 и кусур лева за уж хубави лагери, пък да не изкарат и 20к км

                            А всъщност по някакъв начим може ли да се ревизира тоя лагер?!? какво му е състоянието, и дали ако се отхлаби леко няма да е по-добре ?!?

                            Леко дълго стана, ама .....
                            alfa romeo 147 1.9jtd 20.08.2001 ex
                            Honda Hr-v 4x4 1.6

                            Comment


                            • #15
                              Главината не мога да си представя как ще я пренатегнеш... Проблема наистина може да идва от накладките отзад, ако апарата не е почистен хубаво преди да са монтирани и не движи от едната страна... Може и точно на една страна да държи накладката и тя да дере.
                              От друга страна не е ли някакси логично като смениш лагера на едното колело, на този на другото колело и на него да му е дошъл края на живота..? Дали двете колела особено пък на задната ос не се въртят приблизително еднакъв брой пъти през живота на колата..?

                              Comment

                              Working...
                              X